• 1Sizi tanırız

    Bizimle çalışmak istediğinizi belirttiğinizde tanışmadan önce veya sonra firmanızla yakından ilgileniriz. Ne yapar, ne üretir, ne satar, tek tek inceler, rakiplerinizi ve piyasa durumunuzu detaylı araştırırız. Sizi ofisimize davet eder yada işletmenize ziyaret gerçekleştirerek yüz yüze görüşürüz.
  • 2 Marka değerinizi araştırırız.

    Sizinle yüzyüze görüşmeden hemen önce veya sonra marka ve kurumsal değer araştırmanızı hiçbir bedel talep etmeden yapar raporlarız. Bu raporlamada reklama ihtiyaç duyup duymayacağınızı belirler rakiplerinizden bir adım öne çıkabilirliği masaya yatırırız.
  • 3 İhtiyaç listenizi oluştururuz

    Reklam amaç değil araçtır. Bu aracı amaca çevirmeden mantık çerçevesinde firmanızın neye ihtiyaç olabileceğini size sunarız. Gereksiz reklam araçlarıyla vakit ve maddiyat kayıplarının önüne geçmeyi amaçlarız. Size uygun reklam araçlarını belirlerken bütçenizi de düşünürüz.
  • 4 Teklif ve sözleşmeler sunarız

    Her işimiz resmi ve kanunlara uygun olması açısından fiyat teklif listesi ve iş onay sözleşmesi mutlaka yaparız. Ödeme planı ve teslimat ile ilgili her ayrıntıyı maddeler halinde sunar karşılıklı imzalarız.
  • 5 Üretim/Yayın öncesi hazırlık yaparız

    Firmanız için en uygun olan hizmet yada ürünü ön çalışma aşamasında tasarım planına alırız. Profesyonel tasarım ekibimizle firmaya uygun tasarım fikirleri ve sloganlar üreterek sunumu gerçekleştirir, onay için size geri bildirimde bulunuruz. İstediğiniz değişiklik olduğunda tekrar tasarım yaparak beğeninizi mutlaka önemseriz.
  • 6 Üretim/Yayın aşamasına geçeriz

    Beğendiğiniz ve onayladığınız tasarımı mail yoluyla yazılı olarak üretime alınabilir dediğinizde işlem tamamdır. Artık istediğiniz hizmet yada ürünün teslimat sürecine alınır.
  • 7 İş Teslimi

    Üretim sorumlusu personelimiz üretim ve hizmeti aşama aşama kontrol eder ve gerekli bilgilendirmeyi tarafınıza gerçekleştirir. Aksi durum olmadıkça sözleşme maddelerinde geçen sürede işler teslim edilir.
  • 8 Geri bildirim Takibi

    Hizmetin aktif olmasından 3 ila 15 gün içinde reklam dönüşlerinin olumlu yada olumsuz yönleri izlenir raporlanır. Bir sonraki reklam kampanyası için yapılacaklar bu raporlara göre tekrar planlanır.